Ik ben niet tevreden!

Het kan altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over uw aankoop, de levering van uw order, een nalevering, een reparatie of een dienst.

Wanneer u niet tevreden bent vinden we dat natuurlijk erg vervelend en willen we u zo snel mogelijk weer tevreden krijgen.

Dus wanneer u ergens niet tevreden over bent laat het ons dan direct weten.


U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken. 


1: Via onderstaand klachtenformulier

2: Telefonisch. Bellen naar 078-6133982

3: Via email: Stuur een e-mail naar info@digimaxx.nl en omschrijf uw klacht.


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging.


Gebreken dienen binnen twee maanden na ontdekking gemeld te worden


U ontvangt conform de voorwaarden uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. Uiteraard streven we ernaar om dit veel sneller te doen.


Hoe eerder wij het weten hoe sneller wij het voor u kunnen oplossen. U mag ons tijdens openingstijden altijd even bellen op nummer 078-6133982. Als u liever wilt mailen mailen vul dan onderstaand formulier in en wij reageren dan zo snel mogelijk.



Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel,

Postbus 90600,

2509 LP te Den Haag

www.sgc.nl


Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')'



Voor klachten kunt u onderstaand formulier gebruiken.

Naam*
Email*
Waarom bent u ontevreden?*
Upload hier uw bijlages