Oeps, verkeerde bestelling

Het overkomt de beste, bij nader inzien toch niet het juiste besteld. u komt erachter tijdens, na of bij ontvangst van je bestelling. Geen paniek we lossen het altijd op.


Wat te doen tijdens de bestelling:


Wanneer u tijdens de bestelling erachter komt dat wat u wilt bestellen niet het juiste is dan breekt u de order gewoon af. U kunt dan kiezen om uw winkelmandje te wijzigen of het gehele mandje te wissen en opnieuw te beginnen. 


Wat te doen na de bestelling:


Yes, net uw bestelling afgerond maar toch nog iets vergeten. Geen paniek, als uw pakket nog niet is verstuurd kunnen wij het altijd nog voor u wijzigen. De snelste manier is om even te bellen naar 078-6133982 maar als niemand het mag horen kunt u ook gewoon mailen .


Is het pakketje al onderweg? Geen probleem. Als de postbode komt hoeft u zich niet te verstoppen. U geeft gewoon aan dat u het pakketje niet nodig heeft en terug mag naar de afzender.  Wanneer wij het pakketje weer terug hebben nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Dit kost u overigens niets extra, de retourkosten betalen wij.


Na ontvangst:


Heeft u het pakketje wel geaccepteerd? Maakt u zich geen zorgen dat lossen we ook op. Stuur het pakketje gewoon terug en als wij het hebben ontvangen nemen we contact met u op. We kunnen dan in alle rust bespreken wat u wilt. Komt het niet uit? Bellen we later toch gewoon terug.

Maakt u zich ook niet druk als het pakketje pas na een paar dagen terug teruggestuurd kan worden.  Het enige wat we erg fijn vinden is om het product terug te krijgen zoals u het heeft ontvangen. Dat het een paar dagen langer duurt maakt ons dan niet zo veel uit.



Ik hoop dat alles duidelijk is maar mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten.


Met vriendelijke groet,


Michiel